piątek, marca 15, 2013

Jestem typem mieszanym?

***
S: Mama, pani powiedziała, że ja jestem optymistą
A: No, coś w tym jest, ty jesteś pozytywnie nastawiony do życia
S: A jak mi się czasem chce pić w świetlicy i pójdę do stołówki i tam stoją kubki z herbatą, to ja myślę, że te kubki są jakby pełne...
A: Acha! Pani wam tłumaczyła o szklance w połowie pełnej, tak? Że optymista zawsze widzi szklankę w połowie pełną
O: A ja to chyba też jestem optymistą
A: Ty to chyba jednak nie
O: To jestem pesymistą?
A: No. Ty to jesteś Smerf Maruda: "nie chce mi się, nie lubię tego, nie cierpię nie cierpieć"
S: Ja jednak myślę, że ja to jestem takim typem mieszanym!

***
W kuchni trwa weekendowa produkcja szarlotki. Obieram jabłka.
O: Mama, a możesz mi dać też takie gołe jabłko?

***
W telewizyjnym serialu Dr House rzuca hasło o pępku świata
O: O! Pępek świata! mama tak o mnie mówi!
A: No! To prawda
O: Ciekawe dlaczego tak o mnie mówisz
A: Może dlatego, że wydaje ci się, że jesteś pępkiem świata? Hę?
O: (z szelmowskim uśmiechem) ...nie wydaje mi się...
A: A co, jesteś o tym fakcie przekonany, prawda?

***

Brak komentarzy: